Ostatnio przeczytane

Ostatnio przeczytane

piątek, 30 grudnia 2016

Jeżynowa zima - Sarah Jio

Z pewną taką nieśmiałością podeszłam do tej książki, bo do tej pory Sarah Jio nie trafiła w mój czytelniczy gust. Pomyślałam sobie jednak, że Jeżynowa zima już wystarczająco długo czeka na swoją szansę.
Majowa zima nie jest zjawiskiem często spotykanym, więc kiedy 2 maja 2010 na Seattle spada gruba warstwa śniegu Claire zaczyna pisać artykuł o tym niezwykłym zjawisku. Odrywa, że dokładnie 77 lat wcześniej miasto również pokryte było śniegiem i że tego dnia zaginął 3-letni Daniel. Chłopiec nigdy nie został odnaleziony i Claire postanawia dowiedzieć się, co z nim się stało.
Być może jest tutaj trochę za dużo zbiegów okoliczności i właściwych osób, które pojawiają się w odpowiednim momencie, ale jeśli usiądzie się do tej lektury z dobrym nastawieniem, to okazuje się, że jest to bardzo przyjemna książka. Trochę zagadkowej historii, trochę romantyzmu, odrobina wzruszeń (jeśli ktoś ma bardzo miękkie serce lub podobne doświadczenia). Czyta się niezwykle szybko i z zaciekawieniem. Jestem bardzo zaskoczona, że mogłam tak pozytywnie odebrać tę książkę. Oczywiście nie było żadnego zaskoczenia w rozwiązaniu zagadki zniknięcia Daniela, ale nie przeszkodziło to w przyjemności czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz