Ostatnio przeczytane

Ostatnio przeczytane

czwartek, 19 maja 2016

W sieci tajemnic - Pam Jenoff

Przyszedł czas na ponowne spotkanie z Jordan – dziewczyną, która po 10 latach wróciła do Londynu, żeby odkryć tajemnicę swojego chłopaka z czasów studiów. Tym razem towarzyszymy Jordan w podróży po Europie, kiedy ściga Nicole, zajmującą się handlem nielegalnym winem. Nicole ma informacje, na których zależy Jordan. A to pomoże jej pozamykać wszystkie drzwi przeszłości. W pościgu towarzyszy jej Aaron, tajemniczy Izraelczyk.
Słabo to wszystko wypadło. O ile pierwsza część, czyli Prawie w domu dosyć mnie zaciekawiła, to tym razem miałam wrażenie, że pomyliłam gatunki. Wyszło z tego takie zwykłe romansidło z jakąś „tajemnicą” w tle. Skomplikowana historia nazistowskiego wina, przedziwne postaci, nierealne zbiegi okoliczności, totalna nonszalancja Jordan, która przecież była agentem wywiadu, więc ograniczone zaufanie powinna mieć we krwi. Rozczarowała mnie ta bohaterka – podejmowała irracjonalne decyzje, dawała się prowadzić za rączkę, jak przedszkolak i pozwalała wymknąć się tej, którą ścigała. O ile poprzednio Jordan wzbudziła moją sympatię, tak tym razem tylko mnie denerwowała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz