Ostatnio przeczytane

Ostatnio przeczytane

poniedziałek, 14 października 2013

Nowy początek

Próbowałam pisać blogi już kilka razy - o sobie, o dziecku. Wychodziło o niczym. Teraz spróbuję na nowo. O książkach. Ostatnio przeczytane to wsparcie mojej pamięci i miejsce, w którym być może ktoś znajdzie książkę, której chciałby poświęcić swój czas. O ile najpierw zechce tutaj zajrzeć. Na początek przeniosę wszystkie książki i opisy, które znajdują się na moim facebookowym profilu, gdzie mam utworzony album o tej samej nazwie. Później będę zmieszczać kolejne tutuły oraz subiektywne opisy i oceny ich treści. Niespiesznie, ponieważ czytam tylko wtedy, gdy uda mi się wyrwać czas moim dzieciakom lub w autobusie, w metrze, w drodze. Osobiście, bo nikt nie wkłada mi myśli do głowy i nikt nie wywiera presji na to, co mam do powiedzenia. To wszystko jest moje. Miłego czytania o czytaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz