Ostatnio przeczytane

Ostatnio przeczytane

piątek, 18 października 2013

Zawsze przy mnie stój - Carolyn Jess Cooke

To jest książka, która ma siłę przyciągania . Wzięłam ją z półki, dotknęłam faktury okładki i kupiłam. 
Margot po śmierci zostaje swoim własnym Aniołem Stróżem. Wraca na ziemię, by na nowo przeżyć własne życie, by przyglądać się popełnianym błędom, by ponownie cierpieć. I kochać. I nade wszystko, by widzieć więcej. 
Od pierwszej przeczytanej strony miałam ochotę zalać się łzami, ale siłą woli powstrzymywałam się, bo mokre oczy skutecznie uniemożliwiają czytanie.
Fantastyczna książka, napisana pięknym językiem, bez zbędnych słów. Wiele zdań i obrazów zapada w pamięć i trudno się od nich uwolnić. Choć jak się zastanowię, to stwierdzam, że nawet tego nie chcę.
To jedna z tych książek, od których nie sposób się oderwać, kiedy czytając bieżącą stronę, ma się ochotę zajrzeć na ostatnią, albo chociaż do kolejnego rozdziału, kiedy wzrok przeskakuje ze zdania na zdanie, byle jak najszybciej dowiedzieć się, co będzie dalej, co się wydarzy. Uwielbiam być zaskakiwana treścią i zakończeniem. Uwielbiam.
Przeczytajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz